De fusering van het Horizon College en Regio College zorgde voor een nieuwe naam, stijl en visie. Met de insights vanuit het benchmark research en het creëren van geschikte persona’s konden wij de doorvertaling maken naar een intuïtieve website die verschillende type MBO studenten bedient.
We maken een statement door de gehele pagina in één kleur weer te geven en op refresh van kleur te laten veranderen. Zo gebruiken we alle kleuren van het palet, zonder hiërarchie. Wil de klant zelf de kleur uitkiezen is dat ook altijd nog mogelijk. Daarnaast zorgen we voor dynamiek door bij interactie verschillende elementen te laten animeren.
Voor studenten is het al lastig genoeg om de juiste keuze te maken. Wij hebben ze het zo makkelijk mogelijk gemaakt door de filters niet te verstoppen en de navigatie sticky in beeld te laten staan. Kom je er dan nog niet uit, is de studiekeuze hulp daar om je te helpen om de juiste beslissing te maken.
Om te zorgen dat zowel de ouders als studenten de informatie over de school en opleidingen makkelijk konden vinden, hebben we gezorgd dat het makkelijk scanbaar is. Er zit een duidelijke hiërarchie in, we bieden het gelaagd aan en de informatie is in-en uitklaapbaar. Daarnaast is rekening gehouden met het taal niveau zodat het voor iedereen begrijpbaar is.